Intensīvs praktiskais seminārs ar vai bez trenažiera.

SEMINĀRA MĒRĶIS: Iegurņa pamatnes muskulatūras efektīva aktivizēšana.

Šis ir vissvarīgākais solis praktiskajā treniņu ceļā, jo sieviete apgūst precīzas un korektas iegurņa pamatnes muskulatūras attīstīšanas tehnikas un pārliecinās, cik intensīvi ir iespējams šo muskulatūru iedarbināt un sajust, kā arī gūst 100% pārliecību, ka kustības ir pareizas un efektīvas.

Šajā intensīvajā seminārā sieviete apgūst tehnikas un vingrojumus, lai patstāvīgi un pareizi aktivizētu iegurņa pamatnes muskulatūru un maksts muskulatūru. Šis ir viens no vissvarīgākajiem brīžiem apmācības kursā, jo sieviete iemācās pareizi darbināt dziļo (neredzamo) muskulatūru, nostiprinot un automatizējot ķēdīti: prāts-muskuļi. Tikai tad, kad šis posms ir kļuvis pilnīgi automātisks, sieviete var apgūt nākamās tehnikas. Šo posmu varam salīdzināt ar stādīšanu - mēs iesējam sēklu, un, ja to labi kopsim (trenēsimies), tā izaugs par lielu, skaistu un augļiem bagātu koku. 

Šajā treniņā mēs vingrojam bez trenažiera. Pirmām kārtām tas ir tāpēc, lai sieviete sajustu, cik daudz viņa spēj panākt pati ar savu muskulatūru, otrām kārtām, lai tās sievietes, kuras vingros ar trenažieri, fiziski un psiholoģiski sagatavotos vingrošanai ar to. Kā arī lai sieviete sajūt, ka muskuļi nākamajā dienā pavelk no treniņa, kur izmantots tikai savu muskuļu spēks.

Vingrošanas uzsākšanai ar trenažieri jābūt maigai, lai ķermenim vingrošana ar trenažieri asociētos ar patīkamām izjūtām.

Ja sieviete izvēlas vingrot bez trenažiera, viņa sasniegs visus izvirzītos uzdevumus, jo apmācību programma ir ļoti intensīva un tā strādā arī brīnišķīgiem rezultātiem arī tad, ja sieviete visu programmu apgūst bez intīmā trenažiera.

Izvēloties vingrot ar trenažieri, muskuļu attīstība notiek intensīvāk, kā arī paralēli iegurņa pamatnes muskulatūras attīstīšanai treniņu laikā tiek stimuētas maksts sieniņas, taisnā zarna, dzemdes kakls un olnīcas. Maksts sieniņu stimulācija padara tās stingrākas un saturīgākākas. Taisnās zarnas stimulācijas un vieglas vēdera masāžas ietekmē uzlabojas vēdera izeja. Dzemdes kakla stimulācija atbild par oksitocīna izdalīšanos. Oksitocīns tiek saukts par laimes hormonu un tā izdalīšanās organismā sniedz sievietei baudpilnu laimes stāvokli. Tāpēc bieži pēc treniņiem sievietes novēro pacēlumu, labu garstāvokli, iekšēju prieku, dzīvesprieku un, protams, libido celšanos. Treniņu laikā tiek viegli stimulētas un labāk apasiņotas olnīcas. Sievietei reproduktīvajā vecumā tieši olnīcas spēlē vienu no nozīmīgakajām lomām hormonālā līdzsvara nodrošināšanai. Tāpēc šādi treniņi palīdz hormonālā līdzsvara harmonizācijai, kā arī dažreiz palīdz "atmosties" olnīcām īpaši gadījumos, kad sievietei kavējas plānota grūtniecība vai ir traucēts hormonu balanss.

Efektīvi ir treniņi gan ar, gan bez trenažieriem, tomēr attīstības ziņā treniņu ar trenažieri attiecībā pret treniņu bez trenažiera varētu salīdzīnāt ar ātrvilcienu salīdzinājumā ar kājām gājēju. Tomēr sievietes ir tik dažādas, vienas iet lēnām un izbauda ceļu, citas lec auļojošam zirgam mugurā, lai ātrāk sasniegtu savus mērķus.

Izdarot izvēli par to, vai trenēties ar vai bez trenažiera, ieklausies savā ķermenī, tā intuitīvā gudrība dos tevs skaidras atbildes. Teorijas laikā sieviete iepazīst trenažierus, lai saprastu, cik intensīvi viņa vēlas doties šajā ceļā.

Iesākuma posmā ir pieejami divi trenažieri. Trenažieris Kunda paredzēts sievietēm, kurs vēl nav dzemdējušas, maza auguma sievietēm, sievietēm, kurām nav aktīva intīmā dzīve un sievietēm sākot no menopauzes laika.
Trenažieris Kunda Pro ir paredzēts sievietēm pēc nesenas dabīgas grūtniecības, īpaši efektīvi to izmantojot pēcdzemdību atjaunošanās laikā, kā arī sievietēm, kurām ir bijušas vairākas dzemdības un sievietēm, kurām ir aktīva intīmā dzīve.

Maksimālais dalībnieču skaits grupā -10, minimālais dalībnieču skaits grupā - 3.

 Reģsitrēties semināram

    
©SIA APGADS RADA 2016 ®    

 .